Karma

Mitt senaste inlägg handlade om apotek och dess vidriga besökare. Som ett brev på posten så drabbades jag igår av sjukdom.
Efter lunchen igår så började det göra ont när jag svalde. Tänkte inte mer på det utan knegade vidare. När arbetsdagen närmade sig sitt slut och det började bli dags att åka hem så kände jag febern började ta vid också.
Jag tog mig hem och klämde i mig lite panodil eller liknande och tänkte inte mer på det hela. När jag vaknade upp imorse vid 05.45 som vanligt så hade även näsan kläggat igen. Jag tog med mig mer medicin till jobbet och hittade även en vickspåse i köket som jag tog med. Tack vare dessa vicks och medicin var fjärde timme så tog jag mig genom arbetsdagen och sitter nu och dricker jolt cola och ser på morse. Imorgon så har jag sovmorgon och rätt kort arbetsdag så jag räknar med att kroppen kommer kurera sig ordentligt under dagen.
Det allra tristaste är att jag hade velat dricka öl under kvällen men får nöja mig med cola. Allt för att immunförsvaret ska ta hand om skiten under natten.

Jag hoppas jag smittade ner en del folk i butiken idag iaf.


Kommentarer
Postat av: någon

Jag vill att du ska veta att HARRY POTTER ÄR INTE SMÖRJA!!
Du ska veta att Harry faktiskt gifter sig med Ginny och får tre barn :)
Det är väldigt fint alltså. En fin berättelse med fina karaktärer.

2007-08-24 @ 23:00:13
Postat av: nutta

Det går ;)

2007-08-25 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0