Slampan Kluft

Under helgen har det inte hänt mycket skoj. Jag har jobbat på som vanligt idag och igår. Resultatmässigt så har jag varit framgångsrik. Sjukdomen vill dock inte till att ge med sig. Feber, hosta, halsbränna och snor har varit min följeslagare hela tiden. Ett par timmars extra sömn per natt under helgen har inte gjort susen som jag räknade med. Jag tog ett par bira igårkväll visserligen och det hjälper väl knappast. Nu är det slut på självömkan för idag dock.
Nu skulle vilja tala lite om ludret kluft (har ingen aning om hur man får fram tyskt y så ni får hålla till godo med stavningen). Denna falska, vidriga, småländska ludervarelse som lurar det svenska folket och resten av världen. Hon är genomond. En produkt av hennes vidriga far och tränaren Agne. Båda har förmodligen förgripit sig sexuellt på henne och därigenom bidragit till hennes vidriga person.
Hennes groteska kropp vittnar tydligt om flera års steroidmissbruk. För att dölja detta så har hon börjat med tillgjorde manéer såsom att vinka fånigt och att le och skratta överdrivet så fort chans ges framför kameran.
Ingen kommer skratta högre än jag när hon i sinom tid avslöjas som dopad fuskare...
Jag kommer vara med i skaran som kastar sten mot henne.
I väntan på att detta ska bli verklighet kan jag trösta mig med att hon är gift med den kompletta nollan kristiansson som är den största tönten som vandrat på denna planet. Där kan man snacka om talanglös nolla. En riktig urmes som alltid kommer vandra i skuggan av kluftan, även efter att hon avslöjats som fuskare. Han har inte ens civilkurage nog att hoppa ner för stupet och göra slut på eländet.
En anonym fåntratt har skrivit i min gb någonting om hur fin Harry Potter är. Typiskt att en Potteranhängare måste vara anonym... :)


Kommentarer
Postat av: fåntratten

Harry Potter är inte fin men böckerna är bra!

2007-08-26 @ 21:53:01
URL: http://Battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0