Smurfjesus is back in town

Yo alla vänner, bekanta, anonyma beundrare, hangarounds eller vad ni föredrar att kalla er.
Jag har haft gott om inspiration och idéer att plita ner här på sistone men jag har inte fått tummen ur riktigt.
Nu har jag dock kommit över barriären.
Apelsinerna ligger och ruttnar just nu. Har några i bilen. Dom är väl frusna nu som dom håller sig nog ett tag...
Dom tinar iofs ett par gånger om dagen...
Gav bort några apelsiner i början. Det var dock blodapelsiner kom det att visa sig. Ingen äter blodapelsiner. Blodapelsiner är vidriga och menlösa.
Jag har tagit reda på att företaget skickar apelsiner till sina kunder varje år. En kartong per anställd. Vissa företag får således pallvis med apelsiner. Nog om detta! Nu vänder vi på bladet och tittar framåt!

Kommentarer
Postat av: nutta

Jag tycker det verkar sjukt dumt.
Tänk vilket slöseri med blodapelsiner. Ve och fasa.

2007-12-21 @ 11:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0