136

Hejhej!

Jag gjorde ett sk IQ-test på internet. Det gick bra. 136 var mitt resultat...

"Namn: Ville
Ditt totalresultat:
136
Resultatkategori: Mycket hög


Du fick bättre resultat än 99 % av populationen."

Jag är speciellt förtjust i den sista meningen. Jag har verkligen tagit den till mig. Nu förstår jag plötsligt varför jag föraktar och finner dom flesta människor som störande boskap. Dom är helt enkelt underlägsna mitt bländande intellekt.
Eftersom det inte är 100 st som läser den här bloggen så kan det inte heller finnas någon som är smartare än mig. Därför så vill jag ta tillfället i akt att göra er extra uppmärksamma på det jag skriver så ska ni förhoppningsvis kunna ta åtminstone några av mina visdomar till er och göra er färd mot döden lite lättare.
Jag kommer i fortsättningen undvika platser där det kan finnas fler än 100st för att förvissa mig om att jag är den med höst iq på platsen.

Kommentarer
Postat av: Nutta

Du är så bländande att du inte skriver i din blogg.

2007-07-30 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0