Onsdag 11:e juli

Yoyo!

Idag var jag riktigt seeeg när jag gick upp 05.45 som vanligt.
Arbetet flöt på fint. Klockan 10.00 hade jag dock ett möte i stan så jag var tvungen att avvika en stund. 11.00 var mötet klart och 11.15 var jag tillbaka. Jag tappade 1 timme och 45 minuter på det hela ungefär så jag struntade i lunchen idag och jobbade fram till 16.10. Eftersom jag beslutat att laga mat under kvällen så stannade jag till på ica stjärnan för att införskaffa lite nödvändiga ingredienser. Utöver dessa så köpte jag också lite nödproviant i form av 4 kexchoklad och en tip top. Jag åt en kexchoklad på vägen till bilen och under bilresan hem åt jag min tip top.
När jag väl var hemma så åt jag en till. Nu har jag två kvar och jag tänker smälla i mig en till under kvällen.
Jag  badade länge och väl idag och läste om ett slag i Gallien.
Värt att notera idag var att jag råkade ut för en ovanligt stor idiot i trafiken. Idioter stöter man ju på dagligen men detta var lite utöver det vanliga.
Jag närmar mig korsningen och ligger bakom en annan bil. Bilen stannar vid korsningen och ligger till höger och blinkar höger. Istället för att köra lägger pajasen i backen.
-Hmmm, här kan du inte vända lilla vän. Tänker jag tyst för mig själv.
Sen börjar clownen att hastigt backa rakt mot mig! Jag håller tutan intryckt och i grevens tid ställer han sig på bromsen. Därefter lägger han i ettan och sticker iväg fort som fan. Hoppas han sitter och skäms någonstans.
Idag har tyvärr solen börjat skina lite. Det är illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0