snortisdag

Idag skulle jag vara muntrare sa jag. Dock är det inte riktigt så. Åt ingen allergimedicin igår och idag har jag fått betala priset. Snor snor snor och åter snor. Snor över allt. I halsen,munnen ansiktet, tröjan osv osv.  En riktig skitdag var det på jobbet pga detta.
Efter jobbet var jag förbi en kund med en tv. Därefter begav jag mig till gymet för ett välbehövligt pass. Sen smällde jag i mig en pizza med massor av onyttiga saker på.
Nu sitter jag i soffan och chillar. Blir morden i midsommer senare samt ska försöka få lite tid att läsa vidare om Julius Ceasar.
Har inte stört mig på så mycket i omgivningen idag. Förmodligen pga att jag varit alldeles för snorig för att kunna observera min omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0