Söndag em

Yo!

Sitter i soffan och tittar på F1. Life is good... :)
Har avverkat 4 timmar på jobbet idag.
Igår lördag fick jag mycket gjort på jobbet. En lugn kväll blev det. Tittade på Joshua Tree med Dolph Lundgren, Sveriges kanske mest framstående man genom tiderna.
Tog en pizza på Fontana di Trevi på dagen också. Det är gott med pizza där. Tyvärr så hade jag bilen i stan så jag kunde inte ta en öl till vilket var väldigt synd,
Köpte splintercell double agent till 360:n också. Har hunnit spela 20 min typ. Spelet är riktigt stiligt men verkar rätt trist och linjärt. Får vänta till hösten då GTA IV och Mass Effect kommer... :)
Har inte stört mig så mycket på folk under dessa två dagar. Kanske för att jag inte sett till så många.
Vädret är perfekt för övrigt. Ömsom regn ömsom sol. Lagom varmt ute. Man behöver inte känna någon stress för att man inte är ute och solar och sånt. Man kan sitta hemma och slappa i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0