Strutter!

Tvi tvi!

Har i princip bara slappat sen jag skrev här sist. Det känns inte bra. Jag känner mig som en onyttig och oproduktiv varelse.
Igårkväll var jag på bio med Bå och bror. Vi såg på Die Hard 4.0. Filmen hade inte mycket att komma med man jag bytte ut soffan hemma mot en spånskiva i biografen för en kväll iaf.
När vi kom hem zappade jag på tv:n en stund och fastnade på MTV och programmet Strutter! Det blandade skit med ren genialitet! Vissa inslag var bara vulgära och saknade poäng. Andra var alldeles underbara och så härligt sarkastiska att jag satt och gapflabbade i soffan. Jag kan inte beskriva det på ett sätt som gör det rättvisa. Men det byggde i princip på att man fick se olika klipp såsom kändisbilder, rockvideos och konstiga inslag för nöjesprogram samtidigt som programledaren kommenterade... :) För jävla bra alltså.
Här är en länk till några klipp. Finns mängder på youtube. Sök på strutter bara...
http://www.youtube.com/watch?v=UfvIQ7W2Aag
http://www.youtube.com/watch?v=ZvChFcimLlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0