Summerar upp helgen lite

Känner att jag har legat en dag efter här.
Tänker råda bot på detta nu.
Igår så gjorde jag inte  något nyttigt direkt. Jag var förbi onoff och köpte lost säsong 2 för 199:- och 24 säsong 5 för 299:-. Mycket rimliga priser!
Sedan kom jag till min egentliga destination som var Biltema. Där införskaffade jag lite spikar och lim som jag behöver då jag ska snickra lite på jobbet idag. Biltema är verkligen ett ställe som lockar till sig the scum of the earth... Fullt med bilar utanför och massor av vidriga varelser därinne. Rena rama freakshowen är det därinne. Det är som att hamna på ett psykhem i en Hollywoodfilm. Fullt med, efter flera års inavel, vanskapta, fula människor. Dom klär sig konstig och ser konstiga ut och beter sig otrevligt. Konstigt nog har dom pengar att betala med, annars hade biltema kursat för längesen, men jag vill inte veta hur dom fått tag på dom. Förmodligen rånar och mördar dom folk som kört vilse och fått slut på bensin och frågar dom om hjälp... Burr!
Efter detta jobbiga kom jag hem. Tack vare det dåliga vädret kunde jag och Bå titta på 6 avsnitt på rad av ovannämnda 24. Riktigt bra som vanligt! :)
När kvällen kom så såg vi på dagboken... Det blev även en hel del popcorn, glass och söta drycker under dagen.
Idag har jag varit på jobbet och jobbat ett par timmar.
Nu sitter jag och tittar på Formel1.
Visst har jag ett spännande liv... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0