Tors dag

Yo!

Steg upp 05.45 i vanlig ordning. Avverkade arbetsdagen rutinmässigt. Åt lunch med en god vän på skåre pizzerian. Åt en pepparstek. Kom hem och hade tänkt träna. Somnade dock men dörren plingade på kort efter att jag slumrat till. Det var brorsan som bor i köpenhamn som var i stan. Han hälsade på en sväng. Vi smällde i oss lite krubb och jag tog en bira. Nu tittar jag på Honey... And I like it! :)
Har varit för trött och stressad för att skriva nåt vettigt idag. Håller bara er, mina fans, lugna genom att skriva lite varje dag... :)
Dagens citat hämtat från "Cugels Saga". En av de allra bästa böcker som skrivits för övrigt.

"Vi har funnit att bristen på ordning uppmuntrar oordning och abnormiteter."

Idag har Joppe och Lucifer namnsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0