Alla bra bloggare har med BILD!

Har upptäckt att alla bra bloggare lägger in bilder då och då. Det spelar ingen roll hur poänglöst det är bilder ska det vara ibland. Förmodligen för att locka besökare. Jag ska inte vara sämre. Jag lägger in en bild som illustrerar morgondagens transportmedel. Fast min är MYCKET tuffare med sidebars och svart färg och annat. Hade grabbarna i "pimp my ride" fått in min bil så hade dom bara sagt "There's nothing more to do here dude you already ruling the streets!".

image1
När jag sökte efter en bra bild var jag inne på citroens hemsida. Där gjorde dom reklam för citroen roadshow. Något som inte lockar mig alls om det inte vore för att AMBER!... Gladiatorn Amber ska vara där...
Jag klickade på länken för att kolla när dom besöker Karlstad. Det gör dom inte. Sundsvall går bra... Men inte Karlstad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0