Ännu en måndag överstökad

Idag steg jag som vanligt upp klockan 05.45 som vanligt. Jag vaknade vid fem och kände mig mycket pigg och var vid gott mod. Detta måste bero på dom 3 föregående sovmorgnarna
Idag tog jag itu med en farbroders bmw. Han ojade sig och tyckte att det var så hemskt att det skulle kosta 300000:- att byta den mot en ny. Han skulle vara tvungen att köra den ett år till sa han så den skulle få sig en omgång. Om han blev nöjd så skulle jag få göra hans frus bil också. Jag ska få göra hans frus bil också...
 Jippi! Inte...
Det finns gott om anledningar till att jag inte vill ha med privatpersoner att göra på jobbet..
Efter jobbet körde jag en runda på gymet. Sen var vi iväg till den speciella asiatmatsbutiken och köpte råvaror som jag inte begriper mig på alls. Men det brukar bli gott. Jag har blivit ordentligt utfodrad idag och sitter här i soffan med klåda i ögonen pga gräspollen. Nu ska jag fortsätta att läsa om den unga Julius Ceasars liv .... :) Hoppas inget stör den lilla stunden av frid jag behöver varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0