Bakfylla

Nu har jag varit på jobbet och gjort ett ryck med ett par bilar. Jag tog med Bå så att hon kan drillas in i rekonditioneringsbranschen. Efter ett par timmar började vi båda må riktigt dåligt. Vi begav oss därför till skårepizzerian och smällde i oss varsin biffstek så blev det bättre. Därefter så var vi till OBS! och jag införskaffade xboxspelet "Deus Ex Invisible War". Det funkade dock inte på 360:n... Idag söndag har vi jobbat igen. Annars lägger jag nu mest tid på Conn Igguldens mästerverk Kejsaren...
Solen skiner idag. Jag gillar det inte. Man blir stressad när man bara vill sitta inne...

Kommentarer
Postat av: Natta

Yo... jag tycker du verkar ha ett kul liv SmultronTratt : P
Gott med biff dessutom.

2007-06-25 @ 13:08:24
URL: http://Battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0