Festen är över...

Nu har jag vaknat efter gårdagens midsommarfest. Som alltid är det dåligt väder på midsommar. Vi var på en fest där det skulle ätas och drickas. Jag åt och drack... Jag åt vårrullar istället för Sill. Det var mycket godare! :)
När klockan var tio var jag den enda killen som inte däckat på festen. Det var mycket bra för mig det.
Jag sjöng singstar eller nåt liknande. Jag regerade! Jag blev besegrad en gång men jag hade handkontrollen så jag skrev in mitt namn på highscorelistan. Det tog väldigt hårt på damen som var grinig mot mig hela kvällen...
Sen var det lite allmänt grinigt på hemmafronten också. Fråga mig inte varför då fruntimmer inte är kloka.
Nu ska jag äta vårrullar igen iaf... :)
Skönt att det är över. Årets tråkigaste helg.

Jag förstår inte varför texten ser anorlunda ut än hur jag skriver den med styckeindelningar osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0