Tisdag 26:e

Imorse vaknade jag av mig själv 05.15 och kände mig oförskämt pigg. Kom isäng runt 23 kvällen innan så sömnbehovet är väl tillgodosett antar jag. Hoppas att jag kan vakna 04.15 och vara uppe lika länge om några år. Det är slöseri med tid att sova och sömnbehov är tillsammans med behovet av mat och vatten två av mänsklighetens största svagheter. Det och den ytterst begränsade livslängden som gäller just nu.
Nog om detta.
Dagen flöt på bra på jobbet. Stressigt var det så jag hann inte äta någon riktigt lunch. Fick ringa Bå från bilen på vägen hem och friterade snabbt två hemgjorda vårrular som var över sen midsommar. Dom gick åt snabbt och kompletterades med knäckebröd med Kalles på.
Ska visst få nåt annat gott att äta när jag kommer hem sen.
I butiken händer inte mycket kul. Har dock fått en del fixat med postorderkunder som har varit ouppklarat samt grejat en del med den nya hemsidan som i stort sett är klar att tas i bruk.
Imorgon ska jag bege mig av mot huvudstaden för en endagsutbildning i bildkalibrering. Trist att åka till stockholm. Trist att inte tjäna några pengar imorgon. Trist att komma hem seeent. Mina pigga morgnar lär inte bestå tyvärr.
Måste dessutom upp fem imorgon.
Kommer inte hinna skriva något under morgondagen heller förmodligen. Inte för att det är nån som bryr sig men vi kan ju alla låtsas iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0