007 med rätt att böga?!?

image52

Craig vill göra Bond bisexuell

Så lyder rubriken i expressen arikel om Daniel Craig, skådespelaren som numera spelar James Bond.
Så fort jag såg bilderna på honom tyckte jag illa om honom. Inte enbart för att han inte alls passar som karaktären Bond (Bond är nämligen ingen oborstad fotbollshuligan som står och skriker på läktaren när NewCastle har hemmamatch), utan för att jag ogillar personen och allt han står för. Den åsikten fick jag direkt och allteftersom hans tid i rampljuset fortskridit så fortsätter han att visa att mina instinkter om folk och initiala intryck är korrekta.
Nu talar han ut och vill att Bond ska ha sex med en grabb i kommande filmer.
Det hela är naturligtvis ohållbart. Jag har inga problem med att grabbar vill bli knullade i arslet (så länge jag slipper umgås med dem) men när de vill göra männens man till en kuddbitare så får det vara nog.
Varje gång det kommer en ny Bondfilm är det mycket tal om vem den nya "bondbruden" ska vara och man väntar ivrigt på att få se de första bilderna på henne. Ofta (men inte alltid) är det någon underskön flicka som man inte kände till sen tidigare och därmed ett mycket välkommet tillskott i vardagen. Låt oss bevara den här traditionen. Vi med penisar har snart inga rättigheter att utöva våra behov som män så låt oss ha detta lilla nöje ifred är ni snälla.
En annan aspekt av det hela är att grejen med Bondfilmerna är att Bond, som är den ultimata mannen, SKA köra bilarna som vi bara kan drömma om, befinna sig på platser som de flesta bara ser vi några få tillfällen i livet samt sätta på brudarna som endast är tillgängliga i 2-dimensionell version för oss vanliga, blekfeta dödliga.
Hela den här idén med filmserien skulle falla som ett korthus om 007 blir påsatt hårt bakifrån av en tysk som heter Dieter. Eller för den delen sätter på en ung, belgisk transa som kallar sig madame Yvette.
Det var bättre för... Se den här filmen och dröm om den bättre värld som en gång var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0