Dagens fulaste outfit.

image54

Hittade denna bild på Titiyo på mixmegapols hemsida. Producenten har skrivit bildtexten "Dagens outfit: Titiyo
Så o-er-hört snygg! Jag vill ha! Men jag glömde fråga om märken å så. Det ska jag bli bättre på."...

Alltså.. Människan ser ju ut som en uteliggare, en trashank. En person som man inte gärna möter blicken på. En som kan mörda för att komma ett par kronor närmare nästa sil.

Kjolen högt upp på magen och utan bälte. - För jävlig.

Skorna som farfar gömde undan i garderoben för 30 år sen. - För jävliga.

Rocken som ser ut att vara stulen från förmannen på bruket. Också detta skedde för 30 år sen. - För jävlig.

Hatar allt med bilden ovan. Jag brukar inte bry mig om fula typer (koncentrerar mig mest på de bilder jag uppskattar) men det är något med skiten ovan som provocerar. Särskilt bildtexten. Folk är verkligen helt mongo.

Lägger in nåt som aldrig går ur tiden. En smakfull bikini...

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0