Naturen slår tillbaka återigen :)

Jag har skrivit om det flera gånger förut. Då har det handlat om björnar och lejon. Denna gånger är det hajar som fått chansen att ge igen.
Det handlar om människor. Korkade, elaka människor som får kickar av att störa farliga djur dvs leka med elden. Det de aldrig verkar lära sig är att om man leker med elden så blir man till slut bränd. Denna gången var det en hajsafari utanför Kapstaden som inte gick som planerat. Det hela bygger på att man lockar till sig vithajar och sen sänker ner idioterna i en stålbur där de kan titta på de hetsade hajarna. Den här gången kom en stor våg och spolade samtliga ombord på båten överbord. Nu blev helt plötslig förutsättningarna mer rättvisa och det hela slutade med att tre av idioterna blev dödade.
Återigen har naturen slagit tillbaka mot de korkade stackarna.
Jag saluterar hajarna och fördömer de som är elaka mot vilda djur för skojs skull.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag har också skrivit ett haj inlägg. Hajar är tuffa.
Fast jag läste att turisterna minsann drunknade...

2008-04-14 @ 00:57:42
URL: http://battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0