3 X GLÄDJE!

Igår var det onsdag jämn vecka 8-15 när jag gick til jobbet...
Det innebär, på just den gatan, att det då råder parkeringsförbud. Det finns säkert flera anledningar till att det är så. Några man kan tänka sig är att gatsopbilarna och plogbilarna  ska kunna göra sitt värv. En annan är att man vill undvika att folk ställer dit sina skitbilar som ej är i körbart skick och lämnar dom där.
Hur som helst så stod tre korkade idioter kvar där under ovan nämnd tid. Två av dom var stammisar som jag kände väl igen. Dom har således haft gott om tid att lära sig vad som gäller även om dom befinner sig på samma IQ-nivå som en snigel. Så har dock inte skett och nu har dom straffats. Jag är glad över detta. Skadeglad...
Jag gillar när folk får parkeringsböter. Det lider dom av pga att dom allra flesta är riktigt snåla svin så det värsta som kan hända dom är att dom förlorar pengar.
Snåla idioter ska bestraffas ständigt. Det sker tyvärr alltför sällan. Men det skedde igår.
Jag njuter ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0