Beckhams bluff!

Alla vet väl vem David Beckham är. För er som inte vet kan jag snabt berätta att han är en överskattad fotbollspelare som betraktas som något av en hunk. Han är gift med en flicka som var med i orkestern Spice Girls när det begav sig. Under årens lopp har han tatuerat sig allt flitigare. Från att ha varit en proper ung man är han nu en ruffig, tatuerad medelålders herre.
Åren har inte varit milda mot hans fru heller. Hon har gått från att vara en ganska söt, alldaglig tjej till att vara ett snöre med plastbitar på.
Hur som helst så har han varit otrogen vid ett flertal tilfällen varpå det naturligtvis blivit bråk och tandgnisslan på hemmaplan. Nu har killen kommit på den briljanta idéen att sätta kärleken på pränt med en tatuering.
image23

Ett riktigt smart drag faktiskt. Nu har han genom att tatuera in en meningslös text med extremt liten stil på ett ställe som man aldrig ser (och även om man såg det syns ju inte texten för alla andra fula tatueringar) skaffat sig det bästa tänkbara försvaret. Det kan se ut som följer:

David kommer hem riktigt sent efter en krogrunda med grabbarna där han haft sex med flertalet slinkor.
Victoria väntar uppe och är riktigt arg.

V: VAR har du varit hela natten????!!!?
D: Jag var bara ute och tog en öl med grabbarna.
V: Och det vill du att jag ska tro på?
D: Men du vet ju att jag bara älskar dig nu och för altid. Se härnere vid min armbåge!
Den här texten är till dig och den finns där för evigt.
V: Ååååh. Förlåt att jag var misstänksam. PUSS!
D: RAP!

Båda går och lägger sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0