Melodifestivalhoran är hatad av alla. Tack gode gud för det!

Jag hatar kvinnliga "komiker" i allmänhet och just denna i synnerhet.

image25

Vi behöver inte ta upp hennes namn men hon har gjort en del värdelös skit som direkt förpassats till TV400 och nu är hon aktuell i melodifestivalen. Hennes uppgift är mycket enkel. Efter varje framträdande så ska hon snabbt intervjua artisterna. Detta har visat sig på tok för svårt för henne. Hon lyckas vara tyst, ha väldigt märklig timing på frågorna, ställa knepiga frågor och skapa en pinsam och otrevlig stämning.
Eftersom jag tvingats se på spektaklet har jag suttit och hatat henne för mig själv i soffan. Fantiserat om hur jag skär upp hennes  feta hals och ser blodet rinna ut över blusen osv.
Nu är även "artisterna i uppror" står det i aftonbladet. Dom är trötta på tönten och vill att hon ska avrättas med omedelbar verkan. Hoppas så sker så vi slipper henne för all framtid.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hon är faktiskt riktigt kass.

2008-02-23 @ 18:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0