Spottslickeri

image27I

bland när jag är ute och går funderar jag på saker. Då har jag blicken vänd neråt i asfalten ett par meter framför mig. Så sker idag. Jag får då en spottloska i blickfånget. Så en till och en till! Som folk spottar...
Nu kan jag inte tänka på annat än dom äckliga loskorna. Jag får tvångstankar att jag måste slicka i mig dom. Att jag står på knä på asfalten och slickar i mig varenda droppe. Samtidigt känner jag hur det bildas alltmer saliv i munnen. Äckligt spott som jag slickat i mig från asfalten. Jag spottar själv på asfalten nu men det bildas bara mer i munnen. Ju mer jag tänker på det desto mer bildas det och desto mer spottar jag själv. Kommer efter en stund på att om jag hade en sån där mojäng som tandläkarna stoppar i käften på en, en sån som låter så mycket. Om jag gick runt med en sån i munnen hela tiden skulle jag känna mig fräsch. Lite torr i halsen och törstig kanske men iaf fräsch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0