Tito Beltran, en sann hjälte.

Senaste tiden har det varit mycket tjafs om denne underbara man i media. Jag har inte orkat hänga med i svängarna. Av vad jag har förstått så ska han ha våldtagit en barnflicka som han haft i sin tjänst.
Om vi, för endast ett ögonblick, bortser från motsägelsen att han ska ha våldtagit henne. Alla vet ju att det ingår i en barnflickas uppgifter att ta hand om såväl dom vuxna som barnen i familjen. Och istället spelar med och tittar på det hela bit för bit.

1. Det finns inga som helst bevis för att så ska ha skett.
2. Ett flertal kändisar vittnar mot honom. Om vad??? Stod dom i en ring runt honom och hejade på??
3. Nu känner jag inte till alla som har vittnat mot honom men två av dom är dom vidrigaste varelser som någonsin gått i ett par skor... Dessa är Carola och Maria Lundqvist. Framförallt den sistnämnda är något av det vidrigaste som någonsin existerat. Jag var i extas när hon förlorade kampen om bästa kvinnliga skådespelare på guldbaggegalan igår. Iofs kanske hon förtjänade priset om någon gått på att hon skulle vara kvinna.

Nåväl. Go Mr. Beltran go!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0