Obotlig sjukdom...

Om jag nån gång får beskedet att jag har en obotlig sjukdom och endast en viss tid kvar att leva så vill jag göra lite nytta innan jag lämnar jordelivet. Därför ska jag isåfall göra mitt yttersta för att bringa nedanstående personer av daga på riktigt smärtsamma vis.

image45

En vidrig person med vidriga åsikter och som låter vidrigt när hon talar. Ful är hon också.

image46

Denna varelse är ondskan personifierad. Han står för allt som är falskt, talanglöst, lismande vidrigt i världen. Extremt ful är han också.

image47

Denna person skulle vara den första jag skulle åtgärda. Jag blir arg och hatisk så fort jag ser eller hör henne. Hon har extremt ful röst och så pratar hon som en treåring också. Talanglös naturligtvis, korkad, jobbig, illaluktande är några av de adjektiv som passar bra in på hennes beskrivning. Hon är jävligt ful också. Jag hatar henne. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0